توصيه نامه شماره 1-100-94 نيوراك

توصيه نامه شماره 1-100-94

در جدول 1-1 محصولات نيوراك با توجه  به پارامترهايي از قبيل سازگاري با خطوط PCM، Caller ID، پايداري دستگاه، عملكرد حذف اكو، پشتيباني از فكس، قدرت پردازنده و عملكرد حذف نويز با يكديگر مقايسه شده اند. نتايج اين بررسي حاصل از همكاري نزديك تيم فني نيوراك و فراسا در ماه هاي اخير با توجه به مشكلات گزارش شده توسط مشتريان محترم مي باشد. لازم به ذكر است در تهيه اين گزارش و توصيه نامه از آناليز نتايج سيستم تيكتينگ و پشتيباني آنلاين نيوراك كه از ابتداي سال جاري توسط شركت فراسا راه اندازي شده ، استفاده شده است.

طبق جدول 1-1 چهار سري از محصولات كه با رنگ قرمز مشخص شده اند به دليل امتياز كم در برخي از پارامترهاي مقايسه اي از خط توليد خارج و به جاي آن سري هاي جديد كه مشكلات سري قبلي در آنها رفع شده است اضافه شده اند.

جدول1-1- بررسي تجهيزات نيوراك

عملكرد حذف نويز قدرت پردازنده پشتيباني از فكس عملكرد حذف اكو پايداري دستگاه نمايش كالر ايدي سازگاري با خطوط PCM
خوب متوسط خوب خوب خوب متوسط ضعيف HX4
عالي عالي عالي عالي عالي عالي عالي HX4E
خوب متوسط خوب خوب خوب خوب خوب MX8
عالي عالي عالي عالي عالي عالي عالي MX8A
خوب خوب عالي خوب عالي عالي متوسط MX60
خوب خوب عالي خوب عالي خوب ضعيف MX120
عالي عالي عالي عالي عالي عالي عالي MX100G
خوب متوسط خوب خوب خوب متوسط ضعيف OM4
متوسط متوسط متوسط متوسط ضعيف متوسط ضعيف OM12
خوب خوب عالي خوب عالي عالي متوسط OM80
خوب خوب عالي خوب عالي خوب ضعيف OM200
عالي عالي عالي عالي عالي عالي عالي OM20
عالي عالي عالي عالي عالي عالي عالي OM50
    عالي     عالي      عالي عالي عالي عالي عالي OM500

محصولاتي كه توليد آنها متوقف شده است

سري OM12

سري IP-PBX مدل OM12 به دليل مشكلات زيادي از قبيل عدم پايداري و عدم سازگاري با خطوط مخابراتي ايران از چرخه توليد حذف شده است . پس از 2 سال تلاش تيم R&D نيوراك سري OM20 و OM50 جايگزين سري قبلي شده است. سري هاي جديد از نظر طراحي سخت افزاري، قدرت CPU و امكانات نرم افزاري در بين رقباي خود جايگاه بالاتري دارنند.

سري HX4 و MX8

سري هاي HX4 قديمي و MX8 به دليل ارتقاء قدرت CPU و رفع مشكلاتي از قبيل Double Talkكه در برخي از مناطق مخابراتي با آن مواجه بودند و همچنين براي سازگاري بيشتر با خطوط PCM به سري هاي جديد HX4E و MX8A ارتقاء پيدا كردند. لازم به ذكر است كه درسري هاي جديد امكانات جديدي از قبيل VPN و پشتيباني از پروتكل SRTP، VLAN tagging ، SSH كه مورد درخواست مشتريان محترم بوده اضافه شده است.

سري MX120

سري MX120 كه جزء قديمي ترين محصولات نيوراك مي باشد، با توجه به ظرفيت بالاي پشتيباني از  تعداد خطوط آنالوگ در يك شاسي براي استفاده در محيط هاي صنعتي و پرظرفيت به كار برده مي شود، آخرين تغييرات سخت افزاري مربوط به اين سري در سال 2014 صورت گرفت و تغييراتي در ماژول هاي FXO و FXS به وجود آمد. با توجه به مشكلاتي كه از سوي مشتريان در مورد عدم سازگاري ماژول هاي FXO سري MX120  با خطوط PCM گزارش شد و پس از بررسي هاي فني فراسا ، مشخص شد كه تغيير اين سري به سري جديد بايد هرچه سريع تر اتفاق بيافتد. بدين ترتيب سري جديد جايگزين سري قديمي مي شود. لازم به ذكر است كه اين مشكل با  برخي از خطوط PCM گزارش شده است.

لينك گروه نيوراك در تلگرام

https://telegram.me/joinchat/AuXlbDxf60_9gqk2xTiI6w

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *