Archive for مارس 2016

روش شماره گيري سريع در گيتوي هاي نيوراك با استفاده از Digit Map

روش شماره گيري سريع در گيتوي هاي نيوراك با استفاده از Digit Map

در صورتی که در حین برقراری تماس های داخلی و شهری توسط گیت وی با وقفه زیادی مواجه هستید ، می توانید با توجه به موارد ذکر شده این وقفه را کاهش دهید :

  • با توجه به این که در تلفن های آی پی گزینه Dial برای ایجاد تماس استفاده می شود و به دلیل عدم وجود این گزینه در تلفن های آنالوگ ، می بایستی جهت برقراری تماس بلافاصله بعد از شماره گیری ، کلید # در تلفن آنالوگ فشرده شود ، که در اصل نقش همان Dial یا Send در تلفن های آی پی  را ایفا می کند.
  • وارد قسمت Routing -> Digit map در گیت وی FXS شده و با توجه به پیش شماره و تعداد ارقام داخلی ها برای ایجاد شماره گیری سریع ، اقدام به اضافه کردن آنها نمایید.

digitmap

بیشتر

توقف توليد IP-PBX هاي OM4 و OM12 و جايگزيني سري جديد OM20 ، OM50 و OM500

توقف توليد IP-PBX هاي  OM4 و OM12 و جايگزيني سري جديد OM20 ، OM50 و OM500

مراكز تلفن OM4 و OM12  جزء قديمي ترين مراكز تلفن IP-PBX نيوراك بوده اند كه از اوايل سال 2015 ميلادي از چرخه توليد خارج و محصولات جديدي با نام OM20، OM50 و OM500 جايگزين شده اند. شركت فناوري نيوراك علت توقف توليد OM4  و OM12 را وجود پاره اي از مشكلات در طراحي سخت افزاري و نرم افزاري اين محصولات بيان كرد. و اذعان داشت كه در سري هاي جديد مشكلات قبلي كاملا برطرف شده و امكانات جديدي اضافه شده است. بخش بازاريابي و فروش شركت نيوراك پيش بيني ميكند كه با اعمال  تغييرات در سري هاي جديد ، فروش جهاني نيوراك در بخش IP-PBX افزايش چشمگيري داشته باشد.

OM20-MO50-OM500-2016

بیشتر