Archive for ژانویه 2016

توصيه نامه شماره 1-100-94 نيوراك

توصيه نامه شماره 1-100-94

در جدول 1-1 محصولات نيوراك با توجه  به پارامترهايي از قبيل سازگاري با خطوط PCM، Caller ID، پايداري دستگاه، عملكرد حذف اكو، پشتيباني از فكس، قدرت پردازنده و عملكرد حذف نويز با يكديگر مقايسه شده اند. نتايج اين بررسي حاصل از همكاري نزديك تيم فني نيوراك و فراسا در ماه هاي اخير با توجه به مشكلات گزارش شده توسط مشتريان محترم مي باشد. لازم به ذكر است در تهيه اين گزارش و توصيه نامه از آناليز نتايج سيستم تيكتينگ و پشتيباني آنلاين نيوراك كه از ابتداي سال جاري توسط شركت فراسا راه اندازي شده ، استفاده شده است.

طبق جدول 1-1 چهار سري از محصولات كه با رنگ قرمز مشخص شده اند به دليل امتياز كم در برخي از پارامترهاي مقايسه اي از خط توليد خارج و به جاي آن سري هاي جديد كه مشكلات سري قبلي در آنها رفع شده است اضافه شده اند.

جدول1-1- بررسي تجهيزات نيوراك

بیشتر

توصيه نامه هاي شركت فراسا براي استفاده از تجهيزات نيوراك

توصيه نامه هاي شركت فراسا براي استفاده از تجهيزات نيوراك

شركت فناوران رهياب سيستم آسيا ( گارانتي فراسا) نماينده رسمي محصولات نيوراك در ايران به منظور ارتقاء كيفيت و بومي سازي محصولات نيوراك در بازار ايران در شهريور ماه سال 1394 از آقاي آلن سان كارشناس ارشد فني نيوراك دعوت كرد تا با حضور در ايران به همراه تيم فني فراسا ، در جهت بومي سازي تجهيزات نيوراك با توجه به شرايط موجود اقدام كنند. هدف از اين پروژه بالابردن سطح كيفيت محصولات نيوراك با توجه به شرايط استفاده از اين محصولات در بازار ايران بوده است.  در مدت يكماه، تيم فني نيوراك به   همراه تيم فني فراسا از سايت هاييكه بنا به دلايلي از قبيل استاندارد نبودن مراكز مخابراتي، استفاده از خطوط PCM ويا قديمي بودن تجهيزات مورد استفاده ، مشكلاتي داشتند بازديد به عمل آمد. پس از آناليز نتايج اين تحقيق، فرسا به منظور بالابردن سطح رضايت مشتريان گرامي توصيه نامه اي را منتشر مي كند كه در اين توصيه نامه مواردي بيان مي شود كه با رعايت اين نكات، مشتريان محترم نيوراك مي توانند بهترين بهره  را از محصول انتخابي خود داشته باشند. لازم به ذكر است با توجه به همكاري مشترك تيم R&D فراسا و نيوراك و دريافت نظرات و مشكلات از مشتريان محترم،  بررسي و تحليل عملكرد كليه محصولات ادامه پيدا مي كند و اين توصيه نامه به روز رساني مي شود. همكاران و مشتريان محترم مي توانند از سايت رسمي نيوراك در ايران و يا از شركت فراسا ، توصيه نامه هاي منتشر شده را پيگيري و دريافت كنند.

Gold-Guarantee-FARASA

 

لينك گروه نيوراك در تلگرام

https://telegram.me/joinchat/AuXlbDxf60_9gqk2xTiI6w

گروه تخصصي نيوراك در تلگرام

گروه تخصصي نيوراك در تلگرام

photo_2016-01-30_10-22-57

سوپر گروه تخصصي نيوراك در تلگرام با بيش از 200 عضو  فعاليت مي كند، همكاران و دوستان محترم مي توانند جهت رفع مشكلات فني،  آگاهي از محصولات جديد، اطلاع از آخرين توصيه نامه هاي شركت فناوري نيوراك در خصوص استفاده از تجهيزات، آموزش نصب تجهيزات به صورت فارسي ، به اشتراك گذاري تجربه هاي تخصصي همكاران با يكديگر، اطلاع از آخرين تخفيف هاي فروش محصولات نيوراك، معرفي نماينده هاي معتبر جهت خريد و دريافت نظرات و پيشنهاد ها در جهت ارتقاء سطح خدمات پس از فروش،  از طريق لينك زير عضو گروه نيوراك در تلگرام شوند.

لينك گروه نيوراك در تلگرام

https://telegram.me/joinchat/AuXlbDxf60_9gqk2xTiI6w

https://telegram.me/joinchat/AuXlbDxf60_9gqk2xTiI6w

معرفي مراكز تماس IP-PBX جديد نيوراك

معرفي مراكز تماس IP-PBX جديد نيوراك

شركت فناوري نيوراك پس از بررسي خواسته هاي مشتريان خود، در خصوص نياز به يك مركز تماس پايدار با كارايي بالا، جهت جايگزين شدن با راه كارهاي نرم افزاري كد باز كه مورد استفاده قرار مي گرفت، سري جديد مراكز تماس خود را معرفي و روانه بازار كرد. سري جديد مراكز تماس OM نيوراك نسبت به سري قبلي تغييرات اساسي و بنيادي داشته است. سري جديد پس از تست هاي فراوان از نظر پايداري و كارايي در آزمايشگاه هاي معتبر، در حال حاضر از طريق شركت فناوران رهياب سيتم آسيا ( گارانتي فراسا) در بازار ايران توزيع مي شود. مراكز تماس جديد نيوراك  با نام هاي OM20، OM50 و OM500 بازار هدفشان SMB و Enterprise مي باشد. امكانات منحصر به فردي از قبيل CRM اختصاصي نيوراك‌، پنل مديريتي قوي وآسان، پشتيباني كامل از انواع سرويس هاي مورد نياز، حافظه كافي جهت ضبط كليه مكالمات، ابزارهاي مانيتورينگ جهت كنترل تماس ها و سخت افزاري قدرتمند و پايدار با قيمتي مناسب،  مراكز تماس نيوراك را به عنوان رقيب  جدي براي راه كارهاي نرم افزاري ارزان تبديل كرده است.

New Rock OM

استقبال چشمگير فعالان بازار ويپ پس از عرضه سري جديد IP-PBX هاي نيوراك در زماني كوتاه ، شركت فراسا را مصمم ساخت تا با اطلاع رساني، برگزاري همايش ها و دوره هاي آموزشي، همكاران و مشتريان محترم را در خصوص امكانات و قابليت هاي سري هاي جديد OM20، OM50 و OM500مطلع سازد. بیشتر