Archive for admin

اطلاعيه مركز خدمات و پشتيباني نيوراك – فراسا – جهت بازديد از سايت

اطلاعيه مركز خدمات و پشتيباني نيوراك  –  فراسا

در راستای احترام به حقوق مشتریان گرامی در خصوص پاره ای از مشکلات گزارش شده بين برخي از مراکز مخابراتی و تجهیزات نیوراک تهيه شده توسط متشريان محترم ، شرکت فناوران رهیاب سیستم آسیا ( فراسا) نماینده رسمی تجهیزات نیوراک در ایران اقدام به دعوت از کارشناسان ارشد فنی و فروش شرکت نیوراک جهت پیگیری و بازدید از سایت های آن دسته از مشتریان نموده است .لذا خواهمشندیم در صورت وجود هر گونه مشکلی فرم مخصوص بازدید را تکمیل و ا از طریق ایمیل   info@newrocktech.ir و یا newrocktech.ir@gmail.com    ارسال نموده و منتظر تماس  از جانب همکاران ما باشید.

site-survey-1024x682

براي دريافت فرم درخواست بررسي تجهيزات در سايت ، لطفا بر روي لينك زير كليك كنيد.

survey-on-site-new-rock-gateways-form

روش شماره گيري سريع در گيتوي هاي نيوراك با استفاده از Digit Map

روش شماره گيري سريع در گيتوي هاي نيوراك با استفاده از Digit Map

در صورتی که در حین برقراری تماس های داخلی و شهری توسط گیت وی با وقفه زیادی مواجه هستید ، می توانید با توجه به موارد ذکر شده این وقفه را کاهش دهید :

  • با توجه به این که در تلفن های آی پی گزینه Dial برای ایجاد تماس استفاده می شود و به دلیل عدم وجود این گزینه در تلفن های آنالوگ ، می بایستی جهت برقراری تماس بلافاصله بعد از شماره گیری ، کلید # در تلفن آنالوگ فشرده شود ، که در اصل نقش همان Dial یا Send در تلفن های آی پی  را ایفا می کند.
  • وارد قسمت Routing -> Digit map در گیت وی FXS شده و با توجه به پیش شماره و تعداد ارقام داخلی ها برای ایجاد شماره گیری سریع ، اقدام به اضافه کردن آنها نمایید.

digitmap

بیشتر

توقف توليد IP-PBX هاي OM4 و OM12 و جايگزيني سري جديد OM20 ، OM50 و OM500

توقف توليد IP-PBX هاي  OM4 و OM12 و جايگزيني سري جديد OM20 ، OM50 و OM500

مراكز تلفن OM4 و OM12  جزء قديمي ترين مراكز تلفن IP-PBX نيوراك بوده اند كه از اوايل سال 2015 ميلادي از چرخه توليد خارج و محصولات جديدي با نام OM20، OM50 و OM500 جايگزين شده اند. شركت فناوري نيوراك علت توقف توليد OM4  و OM12 را وجود پاره اي از مشكلات در طراحي سخت افزاري و نرم افزاري اين محصولات بيان كرد. و اذعان داشت كه در سري هاي جديد مشكلات قبلي كاملا برطرف شده و امكانات جديدي اضافه شده است. بخش بازاريابي و فروش شركت نيوراك پيش بيني ميكند كه با اعمال  تغييرات در سري هاي جديد ، فروش جهاني نيوراك در بخش IP-PBX افزايش چشمگيري داشته باشد.

OM20-MO50-OM500-2016

بیشتر

روش پیدا کردن آدرس IP گیت وی های نیوراک

روش پیدا کردن آدرس  IP گیت وی های نیوراک

 

  • آدرس IP دستگاه های نیوراک سری MX60 و MX120 بصورت پیش فرض 168.2.240 بوده و در حالت Fixed قرار داده شده است. همچنین Gateway IP Address نیز 192.168.2.1 می باشد.
  • آدرس IP دستگاه های نیوراک سری MX8 ، MX8A ، HX4 و HX4E بصورت پیش فرض 168.2.218 بوده و در حالت DHCP قرار داده شده است. این بدین معنی می باشد که در صورت وجود DHCP سرور ، دستگاه بصورت اتوماتیک از DHCP آدرس IP دریافت می کند.

  در مدل هایی که دستگاه آدرس IP را بصورت DHCP دریافت میکند ، 2 روش برای پیدا کردن IP وجود دارد :

بیشتر

ارتباط گيتوي FXO نيوراك با IP-Phone ها بدون استفاده از IP-PBX

پیکربندی ارتباط گيتوي FXO نيوراك با IP-Phone ها بدون استفاده از IP-PBX

در این سناریو قصد داریم نحوه ارتباط بین IP Phone های نیوراک با گیت وی های FXO نیوراک را بدون نیاز به رجیستر شده IP Phone ها در مرکز تماس ، بصورت مستقل با گیت وی بیان کنیم.

در سناریو پیش رو فرض شده است که 4 تلفن آی پی و یک گیت وی FXO نیوراک داخل یک LAN می باشند.انتظارات ما از سیستم برای برقراری ارتباطات به شرح ذیل می باشد:

  • تمامی تلفن ها امکان برقراری تماس با یکدیگر را دارا باشند.
  • هر تماس خروجی از تلفن آی پی شماره 1 از طریق پورت 1 گیت وی FXO خارج شود و هر تماس ورودی به پورت 1 گیت وی FXO مستقیما به تلفن آی پی شماره 1 منتقل شود.
  • هر تماس خروجی از تلفن آی پی شماره 2 از طریق پورت 2 گیت وی FXO خارج شود و هر تماس ورودی به پورت 2 گیت وی FXO مستقیما به تلفن آی پی شماره 2 منتقل شود.
  • هر تماس خروجی از تلفن آی پی شماره 3 از طریق پورت 3 گیت وی FXO خارج شود و هر تماس ورودی به پورت 3 گیت وی FXO مستقیما به تلفن آی پی شماره 3 منتقل شود.
  • هر تماس خروجی از تلفن آی پی شماره 4 از طریق پورت 4 گیت وی FXO خارج شود و هر تماس ورودی به پورت 4 گیت وی FXO مستقیما به تلفن آی پی شماره 4 منتقل شود.

به این منظور باید IP تمامی تلفن ها و گیت وی به صورت static تنظیم شود. به عنوان مثال می توان بصورت زیر IP ها رو تنظیم کرد :

IP-GW_1

بیشتر

مرجع رسمي فروش محصولات نيوراك – سايت ويپ كلا www.voipkala.ir

مرجع رسمي فروش آنلاين محصولات نيوراك

شركت فناوران رهياب سيستم آسيا به عنوان نماينده رسمي فروش محصولات نيوراك در ايران وب سايت ويپ كالا را به عنوان مرجع فروش آنلاين محصولات نيوراك معرفي مي كند. همكاران محترم دقت كنند جهت دريافت خدمات فني رايگان نيوراك در ايران حتما محصولات نيوراك را با گارانتي فراسا تهيه كنند .

آدرس اينترنتي سايت ويپ كالا

http://www.voipkala.ir

photo_2016-02-20_11-26-50

دلايل به وجود آمدن Double Talk ( بريده بريده شدن صدا) در گيتوي هاي ويپ

دلايل به وجود آمدن Double Talk ( بريده بريده شدن صدا) در گيتوي هاي ويپ

یکی دیگر از عمده مشکلات کاربران سیستم های VoIP ، بریده بریده شدن صدا در حین مکالمات همزمان در بستر خطوط شهری می باشد. به این معنی که در زمان برقراری تماس های داخل شبکه ، از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار بوده اما به محض استفاده از خطوط شهری دچار افت کیفیت در مکالمات همزمان (صحبت کردن طرفین در يك زمان واحد) می شوند.

double talk

بیشتر

دلايل به وجود آمدن اكو در گيتوي هاي ويپ

دلايل به وجود آمدن اكو در گيتوي هاي ويپ

در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل بوجود آمدن اکو  در حین مکالمات در بستر VoIP بپردازيم، سپس روش های حذف اكو را در گیت وی های نیوراک بررسي كنيم.

در دسته بندی های اکو در سیستم های مخابراتی ، 2 نوع متداول از اکو وجود دارد که شامل اکوی استاتیک و اکوی امپدانس می باشند، هرچند منابع بوجود آورنده اکو بسیار متفاوت و گوناگون می باشند. یکی از عمده دلایل بوجود آمدن اکو ، استفاده از خطوط شهری غیر استاندارد می باشد. در حالت كلي تماس هایی که درون شبکه LAN برقرار مي شوند فاقد هر گونه اکویی می باشند، اما به محض ارتباط با خطوط شهری، در مکالمات با پدیده اکو مواجه می شویم. یکی دیگر از دلایل بوجود آمدن اکو در مکالمات، عدم تطبیق امپدانس بین سیستم های قدیمی و جدید ( به عنوان مثال عدم تطبیق امپدانس بین سیستم های 4 زوج و 2 زوج) می باشد.

echo

بیشتر

همكاري شركت فناوري نيوراك و فراسا براي توسعه بازار مصرف كنندگان در ايران

Together with RSC to develop Iranian SMB market

12/10/2015

On November 30, 2015, in New Rock’s new office, we had  CEO and Sales Manager of Fanavaran Rahyab System Asia (hereafter “RSC”) come to visit us, they’re our distributor in Iran. This was their fifth time to visit New Rock in Shanghai since 2011. Thanks to their excellent work and marvelous efforts, Iran has been one of the amazing markets for New Rock’s VoIP products, with sales increasing at a pace of 50% each year.

لينك خبر از سايت شركت فناوري نيوراك

http://www.newrocktech.com/ViewNews_E.asp?id=242

همكاري شركت فناوري نيوراك و فراسا براي توسعه بازار مصرف كنندگان در ايران

به رسم هر ساله در نوامبر 2015 نیز  در دفتر جدید نیوراک، ملاقات موفقی با حضور مدیران  عامل و فروش دو  شرکت فناوری نیوراک و  فن آوران رهیاب سیستم آسیا در شانگهای برگزار گردید. نهایت مراتب تشکر و قدردانی را از شرکت فراسا به عنوان اولین  توزیع کننده محصولات نیوراک  در ایران انجام داده و اذعان می داریم با حضور شرکت فراسا در ایران، بازار ایران به عنوان یکی از پویا ترین بازارهای ویپ با رشد چشمگیر 50 % سالیانه بوده است.

بیشتر

نحوه ترانك كردن گيتوي هاي HX4E و MX8A نيوراك در الستيكس

كانفيگ گيتوي هاي HX4E و MX8A و ترانك كردن در سرور الستيكس

مرحله اول

وارد سرور الستيكس شويد و طبق شكل زير ترانك تعريف كنيد.

elastix_1

بیشتر