محصولات نيوراك را با گارانتي فراسا تهيه كنيد

محصولات نيوراك را با گارانتي فراسا تهيه كنيد

شركت فناوران رهياب سيستم آسيا ( فراسا)  از سال 2009 ميلادي به عنوان مركز خدمات پس از فروش نيوراك در ايران مي باشد. كليه محصولات نيوراك در ايران با گارانتي فراسا ارايه مي شود. فراسا با اخذ مجوز از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در خصوص  واردات محصولات نيوراك، اين اطمينان خاطر را به مشتريان و همكاران محترم مي دهد كه محصولات نيوراك را مي توانند به صورت اورجينال و تست شده، كه از مبادي قانوني وارد كشور شده است دريافت كنند.

 

Gold-Guarantee-FARASA

مزاياي استفاده از گارانتي فراسا

استفاده از گارانتي فراسا اين اطمينان خاطر را  به مصرف كننده نهايي ميدهد كه مي تواند از خدمات پشتيباني كه به صورت آنلاين از سايت رسمي نيوراك ارايه مي شود بهره مند گردد. اين خدمات شامل وبلاگ تخصصي، سيستم تيكتينگ و مشاوه آنلاين است.

site

 

وبلاگ تخصصي نيوراك

در اين وبلاگ نحوه پيكربندي كليه تجهيزات و نكات فني لازم جهت نصب و راه اندازي به صورت مرحله به مرحله توضيح داده شده است.

http://blog.newrocktech.ir/

سيستم تيكتينگ نيوراك

سيستم تيكتينگ آن لاين به مشتريان محترم اين امكان را مي دهد كه هر زمان نياز به پشتيباني داشتند، بتوانند از طريق وب درخواست خود را به تيم فني فراسا ارسال نمايند تا در كوتاه ترين زمان ممكن در رفع مشكل آنها اقدام شود.

http://support.newrocktech.ir/

مشاوره آنلاين فني

در اين بخش از سايت نيوراك به همكاران و مشتريان گرامي به صورت آنلاين در جهت انتخاب محصول و سوالات فني مشاوره لازم داده مي شود.

متخصصين زبده فراسا

متخصصين زبده فراسا همگي دانش آموخته گان از مراكز علمي و دانشگاهي معتبر با درجات علمي بالا در رشته مخابرات با تاييديه از شركت فناوري نيوراك در بخش فني هستند. بدين ترتيب مشتريان محترم مي توانند از تجارب علمي كادر فني فراسا در هر زماني استفاده نمايند.

 

مركز خدمات تعمير و سرويس فراسا

فراسا با همكاري شركت فناوري نيوراك اقدام به راه اندازي سايت مركز خدمات و سرويس تجهيزات VoIP در ايران نموده است. بدين ترتيب پشتيباني و سرويس كليه محصولات نيوراك در ايران از طريق فراسا با لايسنس نيوراك فراهم شده است.

farasa

هشدار

اخيرا مشاهده شده است كه محصولات نيوراك به صورت متفرقه و خارج از گارانتي اصلي در بازار توزييع شده است. همين امر باعث شده كه مشتري نهايي از دريافت خدمات پشتيباني اصلي نيوراك محروم، و در زمان نياز به پشتيباني مشكلاتي براي مصرف كننده ايجاد شود. بدين وسيله از همكاران و مشتريان محترم درخواست مي شود در زمان تهيه محصول به گارانتي و هولوگرام فراسا توجه نمايند.

لينك گروه نيوراك در تلگرام

https://telegram.me/joinchat/AuXlbDxf60_9gqk2xTiI6w

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *